måndag, augusti 11, 2008

Home is where your mailbox is.

Från att ha varit hemma är jag nu hemma. Rörigt. Men Göteborg it is.
Helgen var intensiv, men ganska lärorik och kul också. Pilates is the shit. Man blir alltid så inspirerad o taggad efter utbildningar...gäller bara att hålla gnistan uppe.
Kom hem igår vid halv åtta. Henke var(är) på besök. Jag hade bara ätit lunch vid typ 12. Maten blev klar vid 22.30. Jag var halvdöd vid det laget. Konstaterar på nytt: killar kan inte planera.
God paj fick man till slut.

Idag: skolstart. Sommaren gick så snabbt. Kul att träffa alla igen. Nya sittplatser. Ny lärare. Ny, långsam lärare. Jag blir stressad. Jag vill lära mig mer! Jag vill inte lära mig saker jag redan har lärt mig. Redan efter 5 min blev man irriterad på administrationen. Typiskt.
Nu är jag hemma och torkar lite efter en cykeltur i ösregn. Det blir yoghurt och repetition innan det är dags att axla instruktörsrollen igen, det är ju måndagkväll = body pump och yoga.
Heja!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken skräll att det blev sen middag. det har väl aldrig hänt förut att saker och ting har blivit sena när det kommer till henke och manne...