söndag, februari 22, 2009

Jag skulle lägga upp mitt reklamblad här, men det gick inte:-S Tråkigt.

Själv pillar jag på texter till min framtida hemsida. Hoppas någon kan lägga upp dem åt mig också. Inte en fena på hemsidesnickeri direkt och lättare blir det inte när jag behöver internet explorer för att fia biffen på enklaste sättet.
Jag har haft besök och Flugan och Anna idag. Vi har pratat fikat och så har gästerna provat att ligga på spikmattan. Mycket besök den här veckan. Mycket trevligt.

Den försvunna mannen är borta igen, den här gången på uppdrag (han är på ICA). Middagen blir sen, men förvånad blir man inte längre. Snarare en regel än ett undantag. Vi får se om det stämmer att man blir fet av att äta sent på kvällen. Då borde valkarna börja svälla ut inom kort för det här har ju pågått en stund.

I morgon har jag tre bokningar utspridda på 4 timmar. Så kul så kul det här jobbet. Verkligen bra villkor. Har mailat chefen och meddelat att det inte är så lönsamt för mig om det fortsätter såhär.

Inga kommentarer: