onsdag, oktober 28, 2009

Bedblogger

Ledig men inte helt ledig. Passar iaf på att ligga o dra mig i sängen.
Åsa har åkt hem efter 5 dagar här. Tråkigt!
I dag ska jag testa en PT-timme(personlig träning) så jag räknar m träningsvärk imorn. Des ska få följa med å hänga i personalrummet under tiden. Hoppas han sköter sig!
Senare har jag en kund o då ska han få va i bilen. Å sen ska jag till sats o träffa andra yogis inför nästa veckas nikeklasser. Mellan allt detta är jag ledig men som vanligt känns dagen rätt uppstyckad. Dessutom har de ringt en person o frågat om jag har någon tid idag. Det har jag ju, men jag vill inte behöva stressa ihjäl mig heller. Blä. Inte ofta man är helt ledig.

Helgen var mycket trevlig. I fredags åt vi hjort, tapas, risotto, pannacotta o annat gott. Jag,Manne,Åsa,Kenling o Brogge. Lördagen var förberedelser för sen kom gästerna. Massa folk hemma hos oss! Vad trevligt det var! Mycket bra. Ett minus; vår granne som är i vår ålder kommer ned o tycker att vi är högljudda vid halv elva. Det är alltså lördagkväll och vi spelar musik, men verkligen inte jättehögt. Senare under kvällen, när bara några är kvar och vi samtalar i normal ton o spelar akustisk gitarr bankar han i vårt tak så vi tror att det ska ramla in. Man inte bara hör, man känner vibrationerna.
Jag måste än en gång förvånas över att unga människor kan va så intoleranta. Vår första fest och en lördag. Kom igen!
Mes.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: