onsdag, oktober 31, 2012

Jag älskar dig så mkt att jag hatar dig

Jag känner lite så för Göteborg just nu. I mitt hjärta. Men mörkret! Vädret! Regnet! Kylan! Vardagen!
Oh My.
Behöver jag fly?
Bättre fly än illa fäkta?
Jag måste göra nåt snart och jag måste komma på vad. Nedräkning på året och sen gör jag nåt igen. Årsskiftet är en bra tid att göra't; starta.
Det där med löften är förlegat, har aldrig haft.
Snart jobbat på capio 6 mån. Innan dess var jag "ledig" i 6 och innan dess var det nätter. Alla perioder är och var fina och speciella på sitt sätt. Än har jag inte maxat men man måste prova sig fram. Ta lite av varje. Det ska jag göra. Och det ska bli sjukt bra ska ni veta, sjukt bra.
Fastän det regnar idag.
Jag har paraply!


- bloggat på språng.

Location:Vasagatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: