onsdag, oktober 31, 2012

Ventil

Den här veckan är detta min ventil ut mot omvärlden. Jag kommunicerar med mina vänner via sms och Facebook för vi hinner inte ses, det finns ingen tid. Lika attraherar lika och det är tydligt nu. Vi är fantastiska men vi springer för fort. Vi tävlar inte med varandra vi bara gör. Allt gör vi och gärna samtidigt. Vi tappar oss själva lite.
I helgen ska jag ta tillbaka allt men det känns lite segt att min torsdag inte är sådär fri som den brukar.
Nu när jag sätter mig ned (på vagnen!) känner jag tröttheten. Dessutom är det jävligt mörkt jävligt tidigt. Vintertid vad ska d va bra för?

Två klasser. Massa svett, glädje och mjölksyra. Jag är inte hungrig. Skevt.
Nacken är spänd, ögonen trötta och skallen cravar mörkt och tyst. Mörkt och tyst. Mörkt är det ju i alla fall, win på den.
Men jag skulle hellre ha vin.
Vin och win för det ÄR win.
Ord.

- bloggat på språng.

Location:Skånegatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: