tisdag, mars 05, 2013

Upp som en sol, ned som en pannkaka.

Fick sliiita mig upp ur sängen i morse. Fick prata i telefon tills halsen blev trött. Fick två avbokade vänträffar idag och två sen :( Fick ladda om och skrika och svettas. Kände mig pepp på mer. Mer. Men på vagnen. Med en återställare (low carb-grej)....död.

Imorgon kommer korven. Min korv! Massa gos och massa planering. Massa promenader! Faktiskt pepp på att komma ut och möta våren. Inte på planeringen dock. Stressen. Man får ta det goda med det onda.

Ögonlocken tynger och håret behöver schampo. Jag tror jag ska satsa på att dra t sats och öva koreografi innan korven kommer i morgon.getfit, getfitter! Sex timmars träning inplanerat denna vecka så kan gott spä på med lite till. Gillar ju kontrasterna; vissa dagar kör man som fan. Vissa dagar vilar man som fan.
Bra så.




- bloggat på språng.

Inga kommentarer: