onsdag, november 12, 2014

mindset.

formulerar mig på engelska i huvudet utan att veta varför, och får översätta det till svenska.

bara den senaste veckan har det dykt upp så många konstiga sammanträffanden att man börjar undra vad som är på gång egentligen. sanndrömmar, folk som känner av saker extremt tydligt, synkroniserade upprivande händelser.

ett möte igår var viktigare än något på länge, kanske någonsin. trots att vi mötts många många gånger  var det nu det gällde. är det så det är? det måste va på liv o död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt, för om jag tar i för löst, har jag förlorat allt i morgon bitti.
fast det kommer jag ju att ha gjort, på sätt och vis.
i alla fall.
kan man säga att det även utan förväntningar gick bättre än förväntat? jag gör det i alla fall.

befrielse.

biologisk drift.

att tvinga sig själv gå emot känslan.
jag vill aldrig behöva göra det igen.
orsak.
verkan.
orsak.
verkan.
erfarenhet. lärdom.
minns.

gick in i natten med ett logiskt sinne och hoppades på det bästa.
drömde om er, tillsammans och vaknar av morgonljuset och ett missat samtal.
sammanträffanden.
vibrationer.
beslutsamheten dominerar. jag har nog insett att det är det enda sättet.
bara gör.
är det meningen kommer livet att ge mig fler möjligheter.
it is what it is and it will be what you make of it.

Inga kommentarer: