måndag, april 13, 2015

ord på vår jord.

hon är som en laserstråle som genomborrar och suger sig fast, på ett bra sätt alltså.

han kan manipulera honom som kan manipulera honom och jag undrar om man kan skicka det åt andra hållet också? jag kan jag med,men jag föredrar att så frön.
jordskott.

det fina är att jag vet att han vet vad jag vet och att jag vet, precis som hon gör.
det fina finns i varje ögonblick och nu ska vi sova. alla ska sova i sina egna sängar i natt och det känns som en förlust fast mina lakan är mjuka och kudden formbar. ska lägga mig på spikar för att känna nåt och sen spikar jag känslan som tusen osynliga nålar utan att veta exakt vart de sitter.
och.
jag vet också att pilarna regnar tätt och många blir träffade. det finns värre sätt att dö inför nuet.

Inga kommentarer: