måndag, februari 22, 2016

Rörelse.

Det sköna med att inte ha mer än lösa planer och verkligen ingen tidsram är att det inte spelar någon roll om den lösa planen ändras. Nu är vi alla fem i Ubud och de andra tre lämnar oss för andra länder i morgon.
Konstigt.

Börjar sakta återfå nån slags balans efter ...ja vad jag nu lyckats dra på mej. Går på ofrivillig fruktdiet (vilket e rätt okej i ett sånt här land) och trivs bäst i fläktande skugga. Medan andra upptäcker omgivningen ligger jag på den första mjuka sängen sedan ...!? och är rätt nöjd med det. Tystnaden. Och att det i påsen bredvid ligger en papaya en mango och två drakfrukter.

Så. Vi stannar här ett tag sen letar vi kanske upp nåt skönt ställe att hänga på och nåt crib att hyra nån månad minst så man kan få laga eget käk och sånt. Längtar. Faktiskt. För o inte snacka om vilka smoothieexperiment vi kan ha.
O M G .

Här bor vi för 94kr natten inkl. Frukost delat på två. Just det, kom o hälsa på nu!



Småöarna nu, left behind. Lämnade i sol, mötte ubud i regn. Alltid regn när vi anländer. Ponchos e bästa köper typ. Min rygga får plats under. Jag ser ut som nån slags skalbagge/hunchback då. Tur att jag inte ser det själv för då skulle baggen ligga på rygg o få kramp i magen.


Location:Jalan Sugriwa,Gianyar,Indonesien

Inga kommentarer: