söndag, april 17, 2016

The beginning.

Så kom den, dagen då jag påbörjar min första yoga Teacher training! Att gå en sådan har funnits med mig länge men som alltid kommer saker o ting till en när man är redo och det är nu. Kan inte föreställa mig en bättre plats att göra det på heller, tror inte det finns någon.
Ännu har vi bara lätt bekantat oss med varandra på en orientation men ändå är jag helt slut. Energin, peppen, spänningen, nervositeten, förväntningarna, rädslorna, glädjen...allt och allas blandade. Känns fint att få vara delaktig i den allra första Teacher trainingen på the practice, en ära.

Tar en paus från semestern i semestern med andra ord. Nu blir det späckade dagar och en omvälvande, lifechanging månad. Det är i alla fall vad jag tror.

Vi ses på andra sidan, vem jag än har blivit då kommer det inte att vara samma version som nu. Målet är, en högre version, som alltid.

May the force be with me.



-Onthego.

Inga kommentarer: