tisdag, november 08, 2016

space

raggsockor i skorna och vita landskap. trodde inte att den bilden av sverige skulle hinna dyka upp innan jag begav mig, men nu är den här.
försöker greppa att jag snart inte behöver huttra mer, att jag kommer beklaga mig över värmen och tänka på er här hemma. ni som plötsligt finns långt borta igen, men ändå väldigt tillgängliga inom mig.

nomad. du är nomad nu, sa han på promenaden. home is where the heart is.
det fulla vindförrådet en påminnelse av vem jag brukade vara.

dags att slå upp den nya fint färgade resväskan och börja fylla den. kanske blir den inte ens full? jag har inte blivit full på länge. är det det nya?

den sista veckan i sverige ska jag njuta av att sova myggfritt och att kunna träffa mina vänner lite när som. sen.........

bali.
snart.

Inga kommentarer: